Kontakt Sherif Haps
Sherif Haps kan bookes til arrangementer, som henvender sig til børn og/eller børnefamilier.
Direkte kontakt: mobil 60 51 55 15 (det er sheriffen ham selv) / mail@sherif-haps.dk
Bliv kontaktet
Hvad koster Sherif Haps?
Priser
Der er flere ting der spiller ind på prisen f.eks. transportudgifter, antal koncerter (få rabat ved køb af flere koncerter), antal deltagere, lydanlæg, høj- eller lavsæson.
Kontakt mig og få en pris ALT inkl. til dit arrangement.
INSTITUTION PRIS
(Gælder tirsdag, onsdag og torsdage formiddage)
hverdags formiddage
fra 4.500,-
+ transport (statens takst)
Vejledende Priser
Weekender/ Højsæson
fra 12.500,-
+ lydanlæg og transport (statens takst)
Ofte stillede spørgsmål
FAQ
Varighed:
30-40 minutter + evt. meet and greet
Tidsplan:
- Opstilling
Ca. 60 minutter før start ankommer Sherif Haps for at gøre klar samt klæde om. - Koncert
Ca. 30-40 minutter.
Erfaring er, at en halv times tid er en passende længde til børn i aldersgruppen. - Meet and Greet
Ca. 20-30 minutter
Postkort til alle børn og mulighed for at hilse på samt tage fotos - Nedtagning
ca. 30-40 minutter
I modtager altid en kontrakt.
Med en skriftlig aftale er der mindst risiko for misforståelser f.eks angående tidspunkter, adresser, sceneforhold, teknisk rider, betaling osv.
Sherif Haps laver gerne “reklame-video” til jeres sociale medier bestil gerne i god tid (mindst 2 uger før).
Plakater og/eller video bestilles via mail@sherif-haps.dk
Der er ingen begrænsninger på antal deltagere.
Bemærk: Vi vil gerne kende antallet, så vi kan tilpasse opsætning bedst muligt.
Koncerten er til bibliotekets mindste gæster og deres voksne. F.eks. dagpleje, børnehaver, børnefamilier …
Sherif Haps kan efter aftale selv medbringe lydanlæg. Hvis muligt ophænges bagtæppe.
Det er altid rart med et sted at klæde om. Det kræver ikke det store. Jeg kan bruge alt fra et toilet, et kontor til et lagerrum. Det skal helst være et sted, hvor børnene ikke har adgang.
De optimale mindste mål er:
Fra scenegulv til loft: 230 cm
Bredde: 400 cm
Dybde: 250 cm
Hvis I er mange – eventuelt hævet 25-50 cm fra gulvet/jorden så alle kan se.
Jeg optræder meget gerne udendørs.
Sceneområdet være overdækket, da lyd-udstyret ikke kan tåle vand.
Alternativ skal arrangementet flyttes indendørs.
De optimale mindste mål er:
Fra scenegulv til loft: 230 cm
Bredde: 400 cm
Dybde: 250 cm
Hvis I er mange – eventuelt hævet 25-50 cm fra gulvet/jorden så alle kan se.
- Tal
med “Tællesangen” får børnene en sjov sang og en remse man husker, når man skal lære at tælle til 10. - Bogstaver
med “Bogstavsangen” får børnene en sjov oplevelse af bogstaver sammen med Guffe. - Sociale kompetencer
Hvordan vi taler til hinanden ? Er det OK at Guffe er fræk og siger ting man ikke må ? - Krop og Bevægelse
Vi skal op og bevæge os, så vi kan styrke vores motorik til glad musik med fagter og dans til. - Musik og Sang
Børnene kommer til at synge sange fra vores danske børnesangskat, alt sammen i nogle forskellige musikgenre
Få tilsendt vores inspirationsmateriale – skriv på mail@sherif-haps.dk
I må hellere end gerne tage billeder og video til jeres sociale medier.
Husk at “tagge” Sherif Haps i opslaget – så deler vi gerne videre på vores SoMe-kanaler.
Bemærk:
De fleste sociale medier blokere deling af hele musiknumre pga. rettigheder.
Jeg fanger øjeblikket, arbejder med nærværet og samspillet med børnene – det kan video desværre ikke gengive !
Det med småt i kontrakten
Handelsbetingelser
Nedenstående er gældende, når du booker direkte hos Sherif Haps.
Bemærk: Hvis du har booket via et bureau, er bureauets handelsbetingelser gældende.
Handelsbetingelser / Generelle betingelser fremgår altid af din kontrakt.
1) Aflysning / afbestilling
Ved aflysning eller afbestilling 6 uger eller mindre før arrangementet afholdes, sender vi en faktura på 100% af det aftalte honorar.
Ved aflysning eller afbestilling med 6-12 uger før arrangementet afholdes, sender vi en faktura på det 75% af det aftalte honorar.
Bemærk: Dette beløb modregnes, hvis den samme eller lignende forestilling gennemføres indenfor 6 måneder.
Flytningen til en ny dato er betinget af, at den optrædende er ledig på den nye dato og tidspunkt. Hvis parterne ikke kan blive enige om en ny dato og tid, skal kontrakten honoreres af arrangøren.
2) Ophævelse af kontrakten fra den optrædende
Kontrakten kan kun ophæves af den optrædende, såfremt denne bliver tilbudt TV-optræden, shows i udlandet, eller længerevarende kontrakt med fast arrangør, eller sygdom. I så fald forpligter den optrædende sig til at skaffe tilsvarende underholdning.
3) Scene-/Pladsforhold og strøm
Mindste mål:
Bredde: 4 meter
Dybde: 2,5 meter
Højde: 2,3 meter
Udendørs
Ved udendørs job skal scene-området være overdækket. Alternativ skal arrangementet flyttes indendørs ved risiko for nedbør/regn.
Strøm:
230 volt (alm. stikkontakt) med jord ved scenekant.
4) Omklædning
Arrangør sørger for omklædningsrum evt. med lidt forfriskninger (f.eks. lidt vand evt. en banan, sandwich eller lign)
5) Parkering
Vi beder jer anvise betalingsfrit parkeringsområde tæt på backstage.
6) Betaling
Med mindre andet er aftalt fremsendes faktura ca. 8 dage før arrangementet via e-mail. Afregning kan ske via EAN.
7) Honorar / Moms
Honoraret er momsfrit jvf. momslovens §13 stk. 1 nr. 7 om kunstnerisk virksomhed.
Moms til bookingbureau, management eller andet fremgår af kontrakten og på fremsendt faktura.
8) KODA / Gramex
Bemærk: Ved offentlig adgang til arrangementet skal arrangøren afregne Koda- og Gramex-afgift.
Læs mere på: https://kunde.koda.dk/spoergsmaal-og-svar
https://kunde.koda.dk/spoergsmaal-og-svar
Kontakt Koda’s kundeservice på tlf. 33 30 63 80 eller kunde@koda.dk
Koda er klar til at hjælpe dig med gode råd og vejledning.
----
Sherif Haps er medlem af Dansk Musiker Forbund